1:a advent

Nu kan man nästan säga att julen är här. 1:a advent! Vi fick ingen glögg, men pepparkakor har vi iaf ätit. Inte lika goda som dom hembakta, men det är iaf nåt. Jag har nästan inte lämnat mitt rum idag, har bara suttit och pluggat och sånt tråkigt. Men nu har jag nästan skrivit klart, så nu ska jag gå ner till köket och käka middag. Imorgon ska jag skicka iväg alla julkort med. Nu kan jag påbörja slutspurten innan jullovet. Nu har jag bara 3 till uppsatser att skriva innan jul. Det betyder att det bara blir en uppsats per vecka =) Jag ska försöka ringa till Andrea en gång till sen..försökte några gånger innan, men det är ingen hemma hos henne. Vill inte ringa till mobilen, för det kostar pengar. Jag måste säga till henne att jag och tess gärna följer med till Österrike i påsk, om det finns plats för oss båda i bussen.

Aja, skriver kanske mer sen.

Kommentarer
Postat av: Erika

Haha! Jag lovar att jag ska försöka blogga mer varje dag, så att du får nåt att göra :)

2007-12-03 @ 11:59:32
URL: http://whatshappeningtome.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0