Filmkväll

Idag har jag bara varit tråkig och pluggat en massa, så ikväll så bestämde jag, tess och margaret att vi skulle laga middag tillsammans och sen se på film. Margaret valde ut Fear and loathing in las vegas. Och jag måste erkänna att jag har totalt ändrat min uppfattning om den filmen...den var inte alls som jag kom ihåg den..den rent ut sagt sög och var sjukt lång...men den påminner mig om jens och andré iaf...men jag kommer nog aldrig att se den igen. Men nästa filmkväll måste bli bättre, tyckte om sällskapet dock =)

Imorgon så ska jag stanna inne på mitt rum hela dagen, eller iaf tills jag skrivit klart min uppsats.

Nu ska jag gå och lägga mig. God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0