Lägenhet på gång

Sitter här på mitt rum och väntar på att klockan ska bli halv tre, då börjar min lektion. Jag skulle hämta ut 2 av mina uppsatser idag, men dom hade visst inte kommit ut än. Ska kolla igen i eftermiddag. Iaf, nu har jag börjat lite smått med julshoppingen. Men det är svårt att veta vad man ska köpa till folk. Jag ska nog ta en heldag sen när jag bara handlar julklappar.

Igår hade jag ett möte med en kvinna från 'student support and guidance' och pratade lite om vilka jobb jag kan få efter dom här tre åre. Fast hon var inte till så mycket hjälp...hon ville mest veta vad jag var för en person, och vilka egenskaper och intressen jag hade. Men hon bokade iaf en tid åt mig då jag ska få göra nåt slags test som ska visa vilka jobb som passar mig bäst. Ska dit nu på tisdag.

Sen så har jag format ett särskilt träningsprogram med min personliga tränare Emily. Det känns bra att ha ett program som är speciellt anpassat för mig. Det blir mest styrketräning för min del...och lite annat också förstås.. När man bor i korridor så måste man nästan ha nåt sånt att göra, annars skulle det vara väldigt tråkigt. Särskilt när man inte har nåt vardagsrum..då håller sig alla på sina rum, för ingen tycker om att sitta i köket. Man blir lätt väldigt isolerad. Det kan gå dagar utan att man ser den som bor i rummet bredvid...då är det illa.

I morgon så ska jag, tess och jamie åka och titta på lägenheter. Vi har redan valt ut våran favorit, men vi måste ju se lägenheterna först innan vi bestämmer oss helt. Men vi kommer definitivt att bo i nån av Thomas Brassey Close- lägenheterna. Helst nr 57.





http://www.abbeyrentals.co.uk/view.asp?PropID=70

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0