Oh yes!

Igår så gick jag och tess på en liten julfest på skolan för alla internationella elever. Som vanligt så var det indier överallt. Men det gör inget för dom är så snälla hela bunten, och då var det en av dom som sa att Hanna betyder Oh yes på indiska. Tyckte jag var lite kul. Sen träffade vi en tysk tjej som tydligen älskar sverige och håller påatt lära sig svenska.

Nu har jag gjort färdigt och skickat in alla mina uppsatser och shit, och sen så handlade jag dom allra sista julklapparna idag med. Nu ska jag bara slå in dom.

Ikväll blir det Brannigans, trodde inte att det skulle finnas biljetter kvar idag, men jag lyckade få tag i två stycken. Margaret ska ha festmiddag här ikväll med för hon fyller ju år imorgon, så hon har bjudit hit några av sina kompisar, och sen så ska alla gå till Brannigans. Det ska bli riktigt roligt, jag har inte varit på Brannigans på länge.

Det enda jag har kvar nu att göra innan jag åker är att städa mitt rum, packa, och gå och låna lite böcker på biblan så att jag kan skriva uppsatsen på lovet. Men annars ska jag bara slappa och ha roligt.

Kommentarer
Postat av: Erika

men du får ju gissa vad vi ska ha till middag på lördag..det blir nåt jättegott som du tycker jättemycket om!!

2007-12-19 @ 14:53:11
URL: http://whatshappeningtome.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0