Ojdå..

Läste precis Erikas blogg..och det verkar som att Annika och Erika inte är så bra kompisar just nu. Vad hände egentligen? Visst, jag misstänkte samma sak som Annika, men jag har släppt det nu. Erika får träffa vem hon vill, men jag stör mig på att hon inte kan säga vem det är hon har träffat...det kan väl inte vara så farligt...men men..jag orkar inte bry mig. Jag är bara glad att jag snart får åka hem...även om jag har lite smått panik över mina två deadlines. Jag har iaf planerat upp den ena uppsatsen, men längre än så kom jag inte, för jag skulle fixa lunch, och efter det så storstädade jag mitt rum för att skolan har tydligen lagt till en ny dum regel...att folk ska komma varje måndag och kolla så att våra rum är städad och fina...Jag har en känsla av att detta är på nåt sätt pga killarna i hus 1. Men det känns inte så jättebra att dom ska kunna komma in i mitt rum och kolla omkring när jag inte är hemma. Men Tess är hemma när dom kommer, så hon har sagt att hon ska hålla koll så att dom inte gör nåt konstigt..

Människorna på banken är racister har vi kommit fram till. Vi gick till banken igår för att fixa så att vi får studentrabatt när vi åker tåg, men dom sa att vi inte kunde få det för att vi är internationella elever...ren diskriminering :(

Jag hade planerat att åka till Cheshire oaks och shoppa och åka skridskor med Michelle på tisdag, men jag är rädd att jag måste hoppa över det..måste jobba på min uppsats. Men förhoppningsvis så går hon med på att göra det nästa tisdag istället.

Så här ser vårat kökstak ut efter vattenläckan...Dom har fortfarande inte kommit och fixat det...

image81

Jag, Therese och Margaret gick ut på en promenad igår kväll med. Så fint med alla juleljusen nere på stan.

image82
Blev inte så bra bilder för det var för mörkt ute.
image83

Kommentarer
Postat av: Annika

jag klarade bara inte av att greg skulle vara med oss hela kvällen på julrevyn, och mina kompisar ville inte heller det. så jag bad erikas att be honom gå, men hon ville inte det. så då bad jag honom dra. och dom blev arga.

2007-12-09 @ 23:06:31
Postat av: Erika

men ge er nån gång. Jag har inte träffat någon! Hade lite på gång för drygt en månad sedan, men det blev inget av det så det är inte värt att prata om. Och det var absolut inte greg, utan en annan kille som ingen av er känner iaf, fattar inte var det kommer ifrån.. Just nu är jag så mycket singel som man bara kan bli.

2007-12-10 @ 14:14:39
URL: http://whatshappeningtome.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0