One down, three more to go

Nu har jag bara tre uppsatser kvar att skriva innan jul. Gött! Kom precis hem från ännu en lång och kall dag i Molloy, den absolut sämsta och kalla salen på hela skolan. Så nu sitter jag och snackar med erika på msn som försöker övertala cilia att fira jul med oss! Det skulle vara sååå roligt, har inte träffat henne sen föredetting. 

Jens kunde inte hänga med på skidresan i påsk =( han har inte råd. Ska ta och ringa till andrea sen och säga det så att hon inte bokar en plats åt honom.

Nu när man har en skidresa att se fram emot så blev min önskelista betydligt längre än den var från början:
- Pjäxor
- Skidhjälm
- Skidvantar- mina förra hade jag sönder i Härjedalen
- Fleeceunderställ- varmt och skönt ska det va
- Vattenrenare- Vattnet här smakar skit
- Nåt fint att ha på mitt tråkiga studentrum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0