Paus

Idag har jag inte gått utanför dörren..och kommer troligtvis inte att göra det heller. Idag tar jag en riktig pluggdag, skönt att komma igång att skriva i god tid för en gång skull. Jag satsar på att skriva iaf 300 ord till idag, då har jag skrivit 1000 ord som är halva uppsatsen. Sen ska jag plugga lite imorgon kväll och kanske lite på morgonen. Fast jag måste hinna gå in till stan och köpa en present till secret santa som vi ska ha på tisdag kväll. Normalt så har jag en lektion på måndagförmiddagarna, men inte den här veckan. På tisdag händer det lite mer saker..inte på dagen iofs..då ska jag bara sitta och skriva..men på kvällen har jag en lektion kl 6, och sen så ska vi ha secret santa när jag kommer hem, och sen ska vi gå på fest hos Lucy. Onsdagen ska jag spendera på Eastgate street och handla dom sista julklapparna, och sen på kvällen ska vi gå till Brannigans för då ska det vara en där från X-factor där och spela live. Finalen på X-factor var igår...jag satt och såg det med tess och maggie..jag vet inte varför, men varje gång vi tre umgås så brister alla ut i sång..hmm mycket lustigt. Margaret fyller år på torsdag med, så det blir väl party då med. Kommer nog att vara ganska så sleten och trött när jag kommer hem...eller så kommer jag att vara hyper och övertrött...får se vilket det blir. Det känns lite konstigt faktiskt att man ska vara borta från det här stället i hela tre veckor..Kommer att kännas konstigt utan tjejerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0