Sverige idag!

Då var det dags att åka hem igen då. Det känns faktiskt lite konstigt, man har ju hunnit vänja sig vid att vara här nu...men jag längtar verkligen hem. Det ska bli riktigt roligt! Nu har jag packat färdigt iaf, har bara datorn kvar att packa ner sen. Vi ska lämna 9 Powys court typ vid kl 14.30 för vi ska ta tåget till Liverpool kl 3. Det är ju såklart en timma bakåt här, så det blir ju kl 4 egentligen. Planet går kl 20.20 engelsk tid, och jag kommer fram i skavsta kl 23.40 svensk tid. Nu är det bara jag och tess kvar i lägenheten, för Zara åkte hem i onsdags, Sarah och Jamie i går, och Margaret åkte i morse.

Igår tog vi en fika med Jessica, och fick träffa lilla Christoffer, och Edward såklart. Fast Edward och Christoffer fick inte vara med för Edward var tvungen att gå en sväng med Christoffer så att han skulle somna..det gick inte riktigt som planerat för han kom tillbaka efter en stund med en vaken Christoffer. Det var roligt att träffa Jessica igen, jag har ju inte träffat henne sen i somras när hon kom upp till kaffestugan för att fika med Edward, Roger och Sheelagh. Vi sa att vi skulle träffas igen sen i Gränna när hon kommer hem.

Nu ska jag fixa en spellista på iPoden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0