Var är snön?

Nu har jag varit hemma i Sverige i snart en hel vecka och inte fått nån snö alls. Dåligt! Craig och Bine kommer så att mobba mig om jag kommer hem utan att ha fått nån snö.. men det kommer väl hoppas jag. Om inte annat så får jag ju det i påsk. Åka skidor i Österrike, I like!!!

Ikväll bär det av till Jönköping för att fira Mattias 21 årsdag. Middag hemma hos Ellan blir det, och då får man ju se hennes nya lägenhet också. Och snart kommer Jens hit och han ska vara här ända till nyår. Men på nyårsafton ska han åka över till öa för att fira nyår med ekengardarna. Jag stannar hemma över nyår jag, känns inte så värst lockande att åka till ön, jag känner ju inte dom så väl och då blir det ju lätt att dom drar sina egna interna skämt och så som inte jag fattar...kan få en att känna sig lite smått utanför. Men det är alltid mysigt att vara hemma med familjen. Annika blir dock  inte hemma då för hon åker med Challe till London imorgon för att bo hos Moniqua över nyår.

Jag träffade Lisa Rolfsson lite hastigt förut när jag var på väg till tandläkarn, hon ser likadan ut som innan..har inte ändrats mycket inte...Aja, pratade bara lite snabbt med na och hon sa att hon skulle åka tillbaka till London imorgon för hon har så mycket läxor att göra på lovet. Moahaha skadeglädje! Vad jag är elak.

På juldagen testade jag på Grännas nya pub på Grännagården, och där träffade jag typ halva min klass från låg-och-mellan. Det var ju trevligt och så, men nu när man har vant sig vid nattlivet i Chester så känns det rätt så tråkigt att bara gå på puben när man ska festa...saknar RB's!!! Det var tänkt att jag och erika skulle gå ut med mia och therese karlsson, men det var bara mia som kom...jag blev lite smått besviken över att tessan inte kom..det hade varit kul att träffa henne igen. Innan vi gick till Grännagården så var vi ju tvungna att gå till Amalias och ta en spitfire. Jesper jobbade som vanligt, det var kul att snacka lite med han eftersom han snart flyttar till australien. Vem ska då jobba i baren? En sak som förvånade mig var att André Karlsson började snacka med mig i baren...vi har typ inte snackat med varandra sen i 6:an. Vi tycker ju inte ens om varandra...aja, det visar ju bara att han mognat till. Han jobbar tydligen som elektriker, eller nåt liknande, nu. Det var en lugn kväll vad gäller alkohol iaf, tog bara en öl på amalias och en öl på grännagården...och lite vin till maten hemma. Jag är ju på Rehab =)

Kommentarer
Postat av: Erika

Nu är snön här Hanna!!

2008-01-02 @ 18:52:55
URL: http://whatshappeningtome.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0