Mind the gap

I Torsdags åkte jag och Therese till London för att hälsa på hennes mammas kusin som bor i Long Ditton, Surrey. Therese hade aldrig varit i England förut, och det kan ju vara bra att ha varit där någon gång innan man flyttar dit....vi åkte aldrig till Chester för det hade vi inte tid till...så det får väl bli som en liten överaskning sen i september när vi kommer dit för att sedan stanna i hela tre år.

 Varken jag eller Tess hade träffat Anders och Margaret innan, så det var rätt så nervöst när vi letade efter Anders på Liverpool street station...Vi hittade honom ganska snabbt, och åkte sen hem till hans hus i long ditton där hans fru Margaret väntade med lilla Connor som bara är 6 månader gammal. Jag har aldrig träffat en så glad bebis i hela mitt liv, han grät nästan aldrig..och skrattade så fort man log åt honom.

Tess och jag spenderade en av dagarna i centrala London.. Vi åkte London eye, såg Big Ben, Buckingham palace, Picadilly circus och Oxford street....jag hade sett allt innan, men hade inget emot att se det igen..

Resten av dagarna spenderade vi tillsammans med Anders och Margaret, och det blev ett antal besök i Kingston (upon Themes), en jättefin shoppingstad som låg aldeles bredvid Themes.

Det kändes hemskt att lämna england, men vi ser detta som ett sommarlov, för i september åker vi dit för att stanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0