26:e november

Imorgon blir det att gå upp tidigt..kl 7.30 ska jag vara i simhallen..Jag lovade Lucy idag att jag skulle gå dit med henne..men simhallen har bara öppet mellan halv åtta och nio på morgonen..så vi får dra oss upp ur sängarna och knalla dit.. Då får man också mycket tid till att sitta och skriva på dagen. Så ikväll blir det att lägga sig tidigt.

Jossan fyller 20 idag med. Försökte skicka ett sms förut...men min dumma telefon ville inte skicka iväg det..så det fick bli ett grattis på facebook istället. Gud vad internet är bra.

Hemma hade det snöat idag..mamma skickade en film på det innan. Såg ganska så blött ut..men mysigt ändå. Här får vi ju bara regn. Snart är det första advent också...fast det känns inte som det..man får inte så mycket julkänsla här..det är liksom inte som det brukar. Men man ska inte deppa ihop för det. Vi har ju iaf en julmarknad och en massa julpynt på stan. Får la nöja sig med det så länge.

Kommentarer
Postat av: Erika

jasså du..det var ju konstigt eftersom jag inte träffar någon just nu..hmm..du vet mer än vad jag gör..

2007-11-26 @ 18:54:36
URL: http://whatshappeningtome.blogg.se
Postat av: Annika

haha.. jag lovar att det inte kommmer vara nån snö alls när du kommer hem över jul :P

2007-11-27 @ 17:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0