Block number 2 starts tomorrow

Då var studieveckan över och imorgon börjar den andra delen av första terminen. Det var kul att Annika och Andrea kom hit iaf...Annars hade det nog blivit en väldigt låååång vecka eftersom Tess legat sjuk hela tiden med en stor öroninflammation. Å andra sidan så kanske jag skulle ha pluggat lite mer....Men jag hann iaf skriva färdigt min första uppsats på 2000 ord. Och jag tror att Annika och Andrea hade en ganska så rolig vecka, även om vi typ inte gjorde nåt av det vi hade planerat...men vi gick iaf till The Grosvenor Museum och så shoppade vi...ganska rejält....eller ja...Annika och Andrea gjorde det...

Och nu är det 40 dagar kvar tills jag får åka hem över jullovet. Jag har gjort mer än halva tiden av terminen. Ska bli såå skönt att få åka hem över några veckor. Träffa familjen, mina kompisar, och mina små älsklingar (Bosse och Hugo). Jag tror att jag har lyckats få Tess till att fundera på att skaffa sig en blogg. Hoppas hon gör det! Iofs så bor jag ju rum-i-rum med henne, men ändå....det är roligt.

Idag är det fars dag med...hoppas pappa fik nåt fint...Men jag tror allvarligt talat att ingen kom ihåg det...Folket hemma brukar inte vara så duktiga på att komma ihåg sånt.. Grattis iaf pappa!!!!

Idag har det inte hänt så mycket...Tess har suttit och skrivit som en galning på en labbrapport som ska lämnas in imorgon...Själv så har jag sökt efter lite fakta till min uppsats som har deadline på torsdag...Jag kunde dock inte börja skriva på den eftersom jag måste gå till biblan först och låna lite böcker...ska göra det imorgon.

Såg på filmen jag köpte i veckan, Corpse Bride, den var bra faktiskt. Älskar Tim Burton-filmer!! Och Johnny Depp gör rösten till huvudrollen!! Kan det bli bättre? Jo det kan det faktiskt...man fick ju aldrig se Johnny på riktigt...."There were corpses everywhere" Hahaha bästa citatet ever....Good one Tess!!!

Vad ska man göra nu tro?....förrutom att förhöra Tess inför hennes historiaprov imorgon....Blir väl att sätta på en film eller nåt...eller kanske nån serie från stage6...X-files...mmm Ja Bitte!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0