Skärpning!

From den här veckan så ska jag leva nyttigt och träna. Inge mer godis, och inge mer onyttig mat. Måste ju skärpa sig om man vill få bra betyg. Fick precis reda på att jag kommer att få resultatet på min första uppsats nästa vecka....lite smånervös. Hoppas jag får godkännt...

Och imorgon så ska jag spendera hela min lediga dag tillsammans med min Political scandal-bok till modulen Sex scandal and society. Har en uppsats att skriva till den 28:e. Men det är ok, för det är mitt favoritämne, och min lärare påminner på nåt sätt (vet inte riktigt vad det är) om Jude Law. Det är väldigt bra tycker jag =)

Första helgen som jag var i Chester så åkte jag Therese och Jamie till Warrington för att handla på IKEA, och där gjorde dom fel i kassan så att jag betalade ungefär 1800 kr mer än jag skulle...Det har varit väldigt mycket krångel med det...men nu äntligen idag så ringde dom och bad om mina kontouppgifter så att dom kunde skicka över pengarna. Puh...det får la bli av dom pengarna som jag köper julklappar och sånt. Inte för att allt kommer att gå till julklappar...tyvärr familjen...men så generös är jag inte =P

Kommentarer
Postat av: Annika

yeaaah jude law är aldrig fel ;)
men du, jag vll ha en julklapp, jag pekade ju ut massa saker du kan köpa åt mig där. heh.. eller så nöjer jag mig med snyggingen på stan. hahaa

2007-11-23 @ 18:02:40
Postat av: Andrea haglund

ok lycka till med att vara nyttig! du såg ju hur det gick för oss... hoppas att det gick bra på uppsatsen! skönt att det ordnade sig med ikea.

vaaa kommer inte Andrè??? suck.... det var ju tråkigt! men ni kanske kan övertala honom´:) hoppas det. jag kan oxå få snyggingen tycker jag! puss

2007-11-24 @ 23:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0