Study Week

Då var det äntligen fredag! Jag har sett fram emot den här dagen ganska så länge nu, för idag kommer nämligen Annika och Andrea till Chester!!! Och stannar i en hel vecka. Och nu har dessutom studieveckan börjat. Och jag har egentligen bara en uppsats att skriva den här veckan, och sen måste jag nog läsa lite med...men det hinner jag. I morgon så hade vi tänkt sticka till galoppbanan på kvällen, för då ska vi fia Guy Fawkes med både bonfire och fyrverkerier. Jag och Tess ska också åka till Parkgate och äta lunch hos Sheelagh och Roger...Dom bjöd dit oss, och det känns dumt att tacka nej...men annika och andrea har sagt att det är ok. Dom kan ju alltid shoppa lite på stan och bekanta sig lite med stan så länge...vi blir inte borta så länge ändå...

Dumma Therese har smittat mig med sin hosta nu med....trodde att jag var imun, men nejdå...jag fick det till slut.

Nu har planet landat =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0