sur

Jag blir så sur å mig själv för jag har börjat tveka på om sociologi är mitt ämne egentligen..Antagligen så är det bara en fas man går igenom. Men jag ska ju snacka med den där människan på onsdag om mina valmöjligheter efter examen..så det kommer nog att kännas bättre efter det. Eller så känns det helt fel, det får man se, och i sånna fall får jag börja fundera på vad jag vill läsa istället och byta tills nästa år. Men hur som helst så ska jag gå klart det här året. Det blir nog bra..kan ju ha med hemlängtan att göra med. Det blir nog bättre efter jul.

Imorgon så ska jag gå ut på krogen med tjejerna. Vi känner att vi behöver umgås lite mer, för det kan gå flera dagar utan att vi ser skymten av varandra fastän vi bor i samma lägenhet. Det hade varit mycket lättare om vi hade ett ordenligt vardagsrum..men vad ska man göra liksom?! Sen har vi bestämt att vi ska köra med 'Secret Santa' i år. Då drar alla varsitt namn, och sen ska man köpa en liten julklapp till den personen. Och sen så ska vi fira Margaret som fyller år den 20:e (dagen innan vi alla åker hem). Vi hoppas på att detta ska lätta på stämningen i huset lite.

Hur kommer det sig att man kan skriva hur mycket som helst här på bloggen, men så fort man ska sätta sig ner och skriva en uppsats så får man alltid skrivkramp? Jag fattar inte =(

Kommentarer
Postat av: Erika

men du får ju i alla fall skriva uppsatser om roliga ämnen, typ sex och sånt. det får inte jag..så du ska inte klaga allt för mycket :P men jag träffar honom inte längre så det finns inget att berätta om..annars hade jag sagt det till dig, i promise. nä nu ska jag ta och dammsuga hela lägenheten, stryka julgardiner och sen pynta lite innan jag ska laga lite middag.

2007-11-30 @ 18:17:06
URL: http://whatshappeningtome.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0