Det går bra nu.

Allt verkar ha fallit på plats nu, allt funkar bra med skolan, och alla verkar ha kommit in i pluggandet ganska så bra. Det är rätt så många som tar det lugnt med festandet..jag menar, man kan ju inte festa varje dag om man vill ha bra betyg i skolan. Men man måste gå ut nån gång ibland, iaf en gång i veckan..lite kul måste man ju få ha. Jag stannade inne igår kväll...hade tänkt gå till Brannigan's, men det var ingen i mitt hus som ville gå..så istället gick jag till gymmet. Och när jag kom tillbaka sen så hade två av tjejerna ändrat sig...osis...men men, jag tror inte att jag missade nåt för dom kom inte ens in på Brannigan's för dom lyckades inte få tag på några biljetter.

Aja...snart ska jag på lektion....vill inte....den här lektionen suger. Introduction to world development heter den. Men däremot så gick jag på ett seminarie imorse, Welfare politics med Brian, och han är ju alltid rolig.

Nästa helg ska jag och Tess åka till Anders och Margareth i London. Ser jättemycket fram emot det! Och på lördag  ska jag tess och Jamie gå på spökvandring i Chester, spooky!

Snart kommer Annika och Andrea (och kanske Erika) hit!!!!!!

Nej, nu måste jag verkligen sticka....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0