Det var den helgen det...

Det här var en väldigt spännande helg...på både gott och ont... Det hela började (och slutade) på fredagskvällen när jag och Therese gick till Studentbaren. Där träffade vi två söta killar, Matt och Murphy...Vi snackade med dom ett tag, och vi bytte telefonnummer för att dom skulle gå hem och byta om (eftersom dom hade suttit i baren sen kl 5) och sen var det tänkt att dom skulle ringa oss när dom visste vart dom skulle gå sen. Så medan dom gick hem så gick jag och Therese till 'The red lion', tog en drink där och sen gick vi vidare till 'RB's'..men innan vi hann komma in på 'RB's' så ringde Murphy och sa att vi kunde komma hem till dom istället... Dom verkade väldigt snälla, och det lät som att dom bara ville hänga med oss, inget annat.. När vi kom dit så träffade vi också Carl som inte bodde där, men han var bra kompis med Matt och Murphy. Sen efter en stund så kom det fram att Matt var intresserad av Therese; han var väldigt blyg, men till slut fick han Therese's nummer iaf. Och Carl hängde efter mig hela kvällen...det var ganska jobbigt för han var väldigt framåt och vekade bara vara ute efter en sak...vilket jag definitivt INTE var...Murphy hade däckat i sitt rum, och festen hade liksom dött ut, så jag och Tess bestämde oss för att vi ville gå hem nu. Efter mycket tjat så gick Carl med på att ringa efter en Taxi. Han skulle ta samma Taxi som oss för att komma hem till sig, men istället för att fortsätta hem med Taxin så hoppade han av samtidigt som oss...Jag ville inte att han skulle komma in i lägenheten, men gick med på det till slut efter att jag sagt till honom att det absolut inte skulle hända något...att han bara kunde komma med in för en drink eller en kopp te.. Han fick sin drink och jag, tess och jamie gick upp på mitt rum och lyssnade på musik. Men till slut när jag sa att jag var trött och jag ville att han skull gå, så vägrade han gå...Han trodde verkligen att jag skulle falla för hans tjat...Så det slutade med att vi alla tre fick sparka ut honom...och då menar jag verkligen sparka...
Det var ganska så spännade, men jag skulle inte våga göra det igen...

Igår och idag har jag bara tagit det lugnt...pluggat lite...shoppat lite...och nu ska jag se på 'The shining' med Jamie, Tess och Margareth.

Kommentarer
Postat av: Erika

way to go, sister! Det är helt rätt, sparka ut killen om han är konstig :) Krama!!

2007-10-21 @ 21:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0