Inte som planerat..

Det blev ingen vinst för Powys Court i The Battle of Halls..snarare tvärtom...vi kom nästan sist av alla...Jag vet inte exakt vilken plats vi kom på, men det var ingen hög siffra direkt.. Men vi kommer igen en annan gång!! Vi fick en rolig kväll på RB's iaf, och det är aldrig fel.

Och det blir heller ingen Londonresa i helgen som vi hade planerat. Jag och Tess hade nämligen tänkt åka och hälsa på Anders och Margareth där...men deras lilla Connor har gått och blivit sjuk, så vi får ta det en annan gång med...Connor går före allt!

Nu är det bara drygt en vecka kvar tills Annika och Andrea kommer hit!!! Det ska bli sååå kul att träffa dom igen! Saknar dom jättemycket, och jag saknar alla andra där hemma med...saknar först och främst min familj inklusive Bosse och min bäbis Hugo :( Och jag saknar alla mina älskade kompisar i P.J.E...(Therese saknar jag inte för jag delar lägenhet med henne nu...men jag saknar Andrea, Jens, Frida, Nathalie, André, Eleonore, Mattias, Nicolai och Tim) Puss på er alla!!! Ni är bäst!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0