Tiden går snabbt när man har roligt.

Tänk att jag redan har varit i detta underbara land i hela 5 veckor nu. Och det är bara 8 veckor kvar tills jag åker hem till sverige över jullovet. Snacka om att tiden flyger! Och om exakt en vecka landar Annika och Andrea i Liverpool för att stanna i Chester hela en vecka. Det ska bli sååå kul! Ser verkligen fram emot det. Och det bästa av allt är att vi har våran study week just den veckan. Jag ska försöka skriva klart min essay den här veckan som kommer, så att jag kan spendera hela veckan med Annika och Andrea...och Therese såklart =)

Så i helgen blir det till att plugga gärnet!! Plugga Plugga Plugga!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hey you.. ja plugga på nu. för när vi kommer blir det inte en lugn stund kan jag ju lova :) weeeiii.. har massa att snacka om, och massa som jag vill se och göra. och folk o träffa och shit vilka planer jag har inför resan :P haha. nej, oroa dig inte.. jag ska inte tvinga dig att göra massa saker.. men en del.

2007-10-27 @ 20:03:06
Postat av: Andrea haglund

hej hanna!!!! '
det ska bli såååå kul att träffa dig o tess igen!!! kan inte fatta att jag o annika sitter på ett plan på väg till er om mindre än en vecka! vi ska göra massor med roliga saker!
kom o tänka på en sak... är det något speciellt som du vill ha ifrån sverige? lycka till med plugandet så länge så ses vi snart! pussar o kramar Andrea

2007-10-29 @ 22:25:34
Postat av: Challe

Jag måste komma över alltså!! :'(

2007-10-30 @ 16:02:14
URL: http://cizzim.blogg.se
Postat av: Annika

SKRIV MER I DIN BLOGG DÅ... MINST EN GÅNG OM DAGEN. :)hehe.

2007-11-02 @ 11:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0