Vad ska man hitta på?

Vad ska jag hitta på att göra idag tro? Jag borde egentligen städa, tvätta och plugga.. men inget av det är säskilt kul...Jag känner att jag måste göra nåt annat med...men vad??? Går jag in till centrum så slutar det jämt med att jag köper en massa saker som jag inte ens behöver...
Jaja..får la göra dom där tråkiga sakerna, och sen sitta vid datorn.

Och nu har jag anmält mig till gymmet, så nu är det hårdträning som gäller hehe. Men jag får inte börja träna förrän på onsdag, för man måste tydligen först gå på en induction course innan man får använda träningsmaskinerna. Och min induction är på onsdag...

Nu ska jag kolla upp och boka flygbiljett till tillbakaresan efter jul. Jag har bokat resan till Sverige, men inte resan tillbaka till england.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0