Då var det snart helg igen ;)

Skulle göra vad som helst för att vara hemma idag..det är jui dag som man öppnar kaffestugan för året och firar valborg på PirKro på kvällen. Alla kommer väl va där...men inte jag och tess som är fast här i chester i ytterligare 2.5 vecka. Fast en bra sak är att Cruise har premiäröppning på måndag =D Får la se om man sticker dit...kommer ju att vara fullpackat med folk. Jag antog att det skulle vara skitdyrt att gå dit, men det visade sig att beans kommer att flytta studentkvällarna från rosies till cruise. Alltså kommer iaf drickat att vara billigt där varje måndag från och med nu. =P

Nu kan man knappt tänka på nåt annat än sommaren. Solen skiner och alla känner på sig att sommaren snart är här. Köpte ett par balla shorts igår som jag ska ha sen i sommar. Och så är det jättekul att kolla efter kläder och skor på nätet, så man kan planera sina inköp redan nu. Vill ju inte köpa en massa här som jag sen måste släpa med mig till sverige sen. Men jag antar att jag först och främst måste tänka på mina exams..usch vad tråkigt. Men å andra sidan behöver jag bara få 20% på dom proven för att få godkännt i hela kurserna, så det är nog lugnt...ska inte plugga ihjäl mig för det. Man måste ju ha lite kul med. Det har inte blivit att man gått ut så mycket på sista tiden för det är så fett dyrt, och så är varken rosies eller brannigans särskilt roliga längre. Blir mer att man kan gå ut på puben för en drink bara...typ Alexanders..

Det ända roliga man kan göra för att tiden ska gå lite snabbare är att träna...antingen på gymmet, på squaschbanan, eller längs kanalen eller runt muren. Shoppa har man inte riktigt råd med nu, och det är dyrt med tågbiljetter till manchester och liverpool...så man blir för det mesta kvar i lilla chester. Tur att man har bra vänner iaf som man kan umgås med. Och igår blev jag och tess bjudna på kaffe och toast cake av Roger och Sheelagh (Jessica's svärföräldrar). Dom är så söta och trevliga! Dom är som en extra mormor och morfar (båda är rätt lika mina egna morföräldrar). Aja, dom skulle komma sen i september sa dom och äta räkmackor på berget med Jessica, Edward och lilla Christopher.

Nej, om man kanske skulle försöka plugga lite till...eller kanske gå bort till uni och låna några böcker...nja...det får nog bli efter lunch föresten...ORKA!

Kommentarer
Postat av: Annika

Haha gumman, kmr bli asbra när du kommer tillbaka! OCh du, evil? haha, har jag svårt att se framför mig ;) Du kan ju inte vara elak utan att le efteråt ;) Och då tar man inte åt sig ^^
Saknar min extra storasyster! kom hem nu!! :D Puss

2008-05-02 @ 23:18:19
URL: http://annikaforssen.blogg.se
Postat av: Annika

hahhaha det var ju inte jhag som skrev den kommentaren :P det va erika som skrev den ovanför.. men det fattae du kanske :D haha.

2008-05-04 @ 13:56:02
URL: http://annikaforssen.blogg.se
Postat av: Hanna

Hahaha jag som trodde det var challe haha...jasså, erika ser mig som sin storasyster va?! Där ser man. Är du säker på att det inte var challe? Puss

2008-05-04 @ 16:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0