En bra dag än så länge

Till skillnad mot helgen känns det ganska så bra idag..ska precis till att börja skriva på min sista uppsats för året..och räknar med att vara klar ikväll. Sista tisdagskvällslektionen idag med =) där brian bara ska snacka om våran exam...han har sagt att han typ ska guida oss till att komma fram till svaret på examsfrågan under lektionen..låta oss diskutera i grupper för att tillsammans kunna komma på det.

Fick precis mina deklarationspapper...trodde först att jag skulle på 8600 kr eftersom det stog det när jag räknade ut det på internet för ett par veckor sen...men det visade sig att jag kommer att få hela 12000 spänn till midsommar. Mer shopping åt mig =)

Nej..ska väl sticka till biblan och låna dom där böckerna jag behöver till uppsatsen...så jag kan börja nån gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0