In Bruges

Den här helgen har varit ovanligt händelserik för att vara i Chester. I fredas blev det inte att stanna hemma och chilla som jag skrev i förra inlägget. Bine ringde och undrade om jag och tess ville hänga med på bio med henne och Heather. Dom kom och hämtade upp oss vid kl 20.20 sen åkte vi till Cheshire oaks. Bion där var skitstor och fin..måste åka dit oftare. Vi såg iaf på en film med Colin Farrell som heter 'In Bruges'. Så jävla rolig! Har aldrig skrattat så mycket på en bio i hela mitt liv. Så om ni får chansen, se In Bruges!
http://www.youtube.com/watch?v=fCaJpzhj9Hc&feature=related

En annan sak som hände innan vi gick till biosalen var att en av oss gick rakt in i glasväggen bredvid dom elektroniska dörrarna. Var precis som i en komedifilm. Roligt var det iaf. Tänker inte säga vem av oss det var..kan ju inte avslöja allt heller...kan ha varit jag, kan ha varit nån annan =) Det är inte så lätt när alla dörrar och väggar är av glas.

Efter bion så åkte vi tillbaka till chester för att sen dra till Frog and Nightinggale för att ta en drink...där spelade tydligen ett heavy metalband live...kändes som att vi inte passade in riktigt...Iaf..sångaren i bandet var typ Andrés dubbelgångare...lite kortare, men så sjuuukt lik...fan man borde ha tagit kort på han asså...han var tom amerikansk.

Igår gjorde man inte så mycket. Såg på 300 med tess, gick ut och tog en kaffe med panini på cafe nero, gick hem och chillade en stund med lite musik, såg på step up 2, gick ut på en kvällspromenad (hittade vårat nya smultronställe typ) gick hem och sov.

Idag spenderade vi hela våran eftermiddag på cafe nero igen, fast den här gången var Bine också med..och sen kom också Tim dit...satt och pratade i ett par timmar innan vi gick vidare till Tesco. Vi var där en bra stund eftersom vi tappade bort Tim som har väldigt dålig syn...men vi hittade honom till slut, sen gick jag och tess hem, och bine och tim stack åt deras håll. Väl hemma chillade vi en stund med lite musik och sen gick vi ner till köket och tog en kopp te och macka...sen kom Margaret hem efter att ha varit hemma i irland över helgen, så vi satt och snackade en stund...och nu sitter jag här och skriver på bloggen..

Det var min helg!

Nu har jag bokat flygbiljett hem med..det blir den 18e som jag åker hem till lilla gränna och inte den 16e som jag har sagt innan. Detta är därför att vi har fixat att vi kan ha våra saker hos bine över sommaren..men hon ska flytta till sin nya bostad den 16e...så det passar bäst att vi flyttar våra saker till henne den 17e. Billig flygresa blir det också. Själva flygresan är gratis, och skatten ligger på £10 var..och sen kostar bagaget £9...fett nice.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0