Internet funkar igen

mitt internet har varit helt fucked up i flera dagar nu..men idag funkar det som det ska igen. Igår gick det av och på hela tiden, men msn funkade som det skulle nästan hela tiden...det är lustigt det där med datorer och skit. Tess kompis Sara är här på besök den här veckan..hon kom i onsdags och åker hem igen på söndag. Hon är väldigt snäll, och hon ska flytta till chichester i höst för att plugga engelska (collage) och det ligger ju inte så värst långt borta tror jag...vi är ju i samma kommun iaf. Det var tänkt att vi skulle träffat André i liverpool igår, men det blev inte så för han hade tydligen inte råd med tågbiljetter, eller vad det nu var...skulle nog bli för sent sa han med. det var lite synd tycker jag, men vi får väl se till att ses snart ändå.

Ikväll blir det utgång för 3e kvällen i rad, måste ju parta lite nu när sara är här på besök =) Har grymt mycket plugg att göra, men jag försöker att plugga på dagen, så kan man göra annat på kvällen med tess och sara.

Idag har jag betalat min sista hyra för powys court..=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0