Orka!

Jag vet...jag bara klagar och klagar hela tiden över alla uppsatserna..men för en gång skull är det inte mitt fel att det blir sista minuten...dom kunde ju faktiskt spridit ut alla deadlines lite...och gett ut titlarna lite tidigare. Men men..efter imorgon är det över...sen är det bara att plugga till exams och hoppas att man får godkännt på alla uppsatserna. Orkar faktiskt inte bry mig om dom så mycket..det får bära eller brista helt enkelt...det är absolut inte dom bästa uppsatserna jag gjort...känns nästan lite pinsamt att lärarna ska hålla på och rätta och analysera dom...men det kanske bara känns så för att man stressar igenom dom och bara skriver..Aja nu är 3 av 4 inlämnade och klara.

Kul att HV vann över Linköping idag...HA där fick du Stefan lol! HV tar hem det här.

Har haft en sån enorm hemlängtan idag...ända sen jag fick jobbschemat så känns det som att man snart åker hem...men det är en hel månad kvar =( Skulle boka flyg hem innan med...men jag får vänta lite till innan man är säker på att man kommer att hinna fixa allt med flytten och så tills dess. Annars blir det nog att man åker på söndagen...men det skulle ju vara ganska segt...Jag gillar verkligen inte att flyga längre...iaf inte den rutten som jag måste ta...så dumma tider..och med Ryanair...

Nu känner man att våren är här iaf, solen har skinit hela dagen, och tro det eller ej...det har inte regnat en ända gång på hela dagen =) Jag satt mest inne på mitt rum och pluggade..men jag tog mig tid att ta en liten promenad i solen innan...jag hade fastnat med min uppsats med så jag behövde rensa tankarna lite..och det hjälpte faktiskt.

Fick mig en överaskning när jag var på väg ner för trappan när jag skulle gå ut på promenaden...för där kom rumsinspektionstanten för att kolla på våra rum...fick panik över mitt stökiga rum och sprang up igen och akutstädade lite snabbt..dvs kasta in allt i garderoben...men golvet var ju inte damsuget eller nåt...hon kom in och kollade sig omkring...men jag tror att jag fick godkännt för det ända hon sa var att jag måste ta ner alla afficher när jag flyttar sen....duh...det visste inte jag...bra att du sa det tant....iaf...sen så frågade hon var skrivbordslampan var nånstans..jag pekade på pelarbordet vid handfatet utan att säga nåt...sen gick hon ut....Jag blir så störd på sånt där skit!!! varför ska dom gå omkring och behandla oss som barn? 'Kolla om vi har städat våra rum'...bullshit säger jag! När jag tänker efter skulle jag ha lämnat rummet som det var i ren protest...det får väl bli nästa gång kanske hehehe. Bara en månad kvar, sen kan man lämna powys bakom sig för alltid.

Snart är det sommar hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0