Skoltrött...men snart är det över

Så orättvist...vill vara hemma i gränna ikväll då det är personalmöte hemma hos tompa..jag vill inte vara här och plugga...särskilt inte när jag har en lektion från kl 6 till halv 8. Men men, systrarna får redovisa för mig vad som sas där sen. Nu är jag typ klar med min uppsats till Sex scandal and society...men jag väntar nog tills imorgon med att skicka in den...det är rätt bra att vänta ett tag innan man läser den sista gången så att man inte missat nåt. Sen är det bara 'the big three' kvar...men det ska nog gå det med...typ sista veckan med vanliga lektioner iaf...det var ju meningen att nästa vecka skulle va sista veckan med lektioner...men det verkar som att jag typ blir ledig ändå...kankse måste ha en lektion i IDS...men det kan man väl stå ut med tror jag.

Efter min kvällslektion ikväll så blir det nog antingen gymmet eller en joggingrunda med tess...måste komma igång igen, men det är lite svårt när man har så mycket plugg...och plugget går ju trots allt först. Äter nyttigt gör jag iaf...just nu tex sitter jag och knaprar på rostade solrosfrön, pumpakärnor och pistagenötter.

Väntar på att våren ska komma snart...vill kunna sitta ute om dagarna och få lite mer färg i ansiktet...och bli av med min goggle tan som man fick i alperna. Allt man får nu är antingen kyla och snö eller moln och regn. Man kan fråga sig vad man gör här egentligen...men man måste väl plugga antar jag. Men efter nästa vecka har jag lämnat in alla mina inlämningsuppgifter, och då har jag en hel månad av ledighet, bara två exams att plugga till.

I helgen var Tess kompis Sarah här på besök...och det blev en ganska så utmattande helg eftersom vi gick ut och festade 4 dagar i rad...men roligt var det iaf =) Mycket chips och godis blev det med...plus att vi hann bli stammisar på Go Fresco. Men nu är det slut på onyttigheterna!

Kommentarer
Postat av: Challe

Haha, GO afterwork!!! :D :D

2008-04-09 @ 19:20:15
URL: http://cizzim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0