Sverigebakterier?

Det är nog som therese säger..det är nåt med sverige som gör att man alltid blir sjuk eller åtminstone lite förkyld...man blir alltid lite krasslig dom första dagarna man ä hemma..och nu efter att sarah varit här så blev först tess förkyld..och nu idag så var det min tur. Mycket lustigt...Aja, det är ju inte så att jag missar nåt av att stanna hemma i helgen..ingen skola imorgon, plus att jag har två mer uppsatser att skriva i helgen. (Blev typ klar med Peters idag..har bara conclusion kvar, men den tar jag imorgon)

Jamie kom äntligen hem idag...men bara för dagen var det tänkt från början..men det gick inga bra tåg till london ikväll så hon stannar över natten iaf. Förhoppningsvis får vi se henne mer under nästa år. Det är så hon säger iaf.

Käkade lunch ute på restaurang som omväxling..Bella Italia blev det med tess och jamie. Dom har fett god mat där, men det är kanske lite för dyrt för en student. Tur att man inte gör det varje dag iaf=)

Nej, det blir nog en tidig kväll för mig idag..håller på att hosta upp mina lungor, så det låter som en bra idé tycker jag =) Tess och jag hade tänkt att sticka till skolan imorgon och prova på att spela squash..men jag vet inte om det är en så bra idé om jag ska fortsätta hosta så här...hoppas att det blir bättre tills imorgon. Squash ska ju vara sjukt roligt, och jobbigt...en sån sport som ger en rejäl adrenalinkick..och sånt gillar jag =)

God natt alla där hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0