Tar det aldrig slut eller?

Det känns som att jag inte gör annat än sitter vid datorn och skriver...inte på bloggen som ni nog har märkt..men på mina uppsatser som aldrig verkar vilja ta slut...när den ena är klar och inskickad till skolan, är det bara att ta sig till biblan, lämna tillbaka dom gamla böckerna för att sen låna böcker till nästa uppsats. Men efter denna så har jag bara en kvar. Sen kan man relaxa lite och börja plugga i vanlig takt igen till mina 2 exams. Typ ingen skola nästa vecka iaf..det är ju skönt det.
Jag längtar verkligen till sommar nu..jag och tess har lyssnat på lite sommarlåtar idag, och bara för att vi fick lite sommarkänslor så börjar det regna och hagla ute. Typiskt asså!

Aja, igår fick jag iaf till slut jobbschemat för maj..men jag fick be andrea skicka det till mig eftersom att det verkar som att tompa missade att skicka det till lilla mig. Fyyyy Tompa! =) Gött schema iaf, börjar jobba den 19e maj och kör samma schemarutiner som förra sommaren..16-21, 9-21, 9-16, Ledig osv. Verkar som att Nirro blir min Mack pal nu i maj iaf..erika sa att hon och nirro skulle dela på macknissetiderna i sommar...skulle vara rätt så bra tycker jag, för annars jobbar jag ju aldrig med den andra som gör mackor. men delar dom på det så får jag jobba med båda =) Jippie! En sak är lite surt bara om nirro ska göra mackor...ingen skjuts till jobbet!!!...vilket innebär att jag måste låna antingen tompas eller föräldrarnas bil ganska ofta..typ varje gång jag öppnar för att jag måste hämta bröd på fiket..men men..får väl gå hoppas jag. Det kommer typ att kännas som att man är hemma hela tiden, för jag kommer att jobba med annika, monica och challe hela maj...och erika och andrea lite på helger och så. Niiice!

Tess och jag har nu bestämt oss för att inte gå ut och festa så ofta...bara nån gång ibland då vi verkligen känner för det...det är ju så fett dyyyrt...Fast man måste väl hinna gå nån gång till cruise när dom öppnar innan man åker hem för sommaren..

Kan bli så att jag åker hem den 18e istället för den 16e..för jamie har bjudit ner oss till london den 17e för att fira hennes 21 årsdag...så det kan hända att jag flyger från stansted på söndan istället...men vi får se hur det blir...måste ju fixa med flytt och allt med.

Nej, borde väl fortsätta skriva på min uppsats om hip hop =) Me like, men måste den va så lång? 2500 ord..men men, har iaf skrivit 2 sidor så långt...vilket är typ 1000 ord...det ska nog gå det med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0