Klar!!!

Nu är jag äntligen klar med alla uppsater för i år...såå skönt att ha det överstökat. Den här uppsatsen var verkligen inte enkel, men jag hoppas att jag får ett hyffsat betyg iaf.

Jag kan bara inte fatta att jag är klar nu, ikväll blir det till att fira för mig och tess som också är klar med alla sina inlämningsuppgifter. Så det blir utgång ikväll, vart det bär vet jag dock inte.

Idag ska jag bara ta det chill, dra ner på stan, köpa julklappar till tess och dave, gå till tescos och köpa lite mat inför helgen, plus att jag måste köpa rödvin så att jag kan göra glögg till Lucia-festen som är på lördag.


Kommentarer
Postat av: Challe

Åhh, tänkt att vara klar med coursework... :( not gonna happen for me before xmas!!! :'(

2008-12-10 @ 21:54:23
URL: http://cizzim.blogg.se/
Postat av: Erika

se upp imorgon, för då kommer vi! ^^

2008-12-11 @ 11:26:54
Postat av: Challe

Nu får du väl ändå uppdatera HannaPee!! :P

2009-01-07 @ 22:37:41
URL: http://cizzim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0