Lost

Vi har fått en väldigt dålig vana i det här huset...Vi har nämligen gått och blivit totalt beroende av TV-serien Lost. Det blir ofta att man glor på TV istället för att plugga, men nu har vi sagt att vi inte ska se nåt Lost-avsnitt idag, utan idag ska vi plugga gärnet. 

Imorgon bär det av till Dave's morsa och styvfar för dom har bjudit in oss till lunch. Daves' brorsa kommer också dit. Det ska bli roligt att få lära känna dom...det känns ju trots allt som att vi kännt Dave hur länge som helst. Dave planerar tom att komma hem till oss över nyår =) Vi ska kolla lite på flyg och sånt sen, men jag hoppas det funkar.

Ikväll tänkte vi först äta Tacos (Dave har tydligen aldrig testat det förut) och sen ska vi sticka till Havanna och sen kanske Telfords. Men tills dess är det bara att plugga så hårt man bara kan.

Hehe, nu kom han och visade upp sina nyinköpta flingor som såg ut som kattmat. Erika och Andrea kommer nog att tycka att vi är helt galna...mer än vanligt menar jag. Om en vecka är dom här =) Nu ska jag kolla efter tågbiljetter till Birmingham så att jag kan möta upp med dom där på fredag. SEN ska jag ta en kopp te...och SEN ska jag plugga.

Kommentarer
Postat av: Challe

Haha, fett kul om han kommer till Sverige över nyår ju!! :D

2008-12-06 @ 17:30:54
URL: http://cizzim.blogg.se/
Postat av: Annika

åh vad kul om dave kommer till nyår :) ju fler desto roligare.

2008-12-06 @ 17:31:52
URL: http://annikaforssen.blogg.se/
Postat av: Erika

Ja, det vore ju jättekul! Jag ska hjälpa till att övertala honom om han inte har bestämt sig nästa helg :) Om en vecka är jag hos dig kära syster! Längtar

2008-12-06 @ 17:37:59
URL: http://whatshappeningtome.blogg.se/
Postat av: Annika

varför svarar du aldrig i din telefon???

jag måste ha tag i dig.. gäller flygresor. du borde boka NU tillbaka till chester.. dom är redan ganska dyra. vi bokade idag. vore smidigt om det var samma plan som du ska ta. RING MIG!!!

2008-12-07 @ 15:21:53
URL: http://annikaforssen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0