Aldrig blir det som planerat...

Som vanligt kom man hem mycket senare än man tänkt från början. Men den här gången var det inte tåget det var fel på, utan själva flyget var ca 1.5 timme försenat. Vi skulle ha lyft kl 18.35..men lämnade inte sverige förrän kl 20...Detta betydde att vi skulle komma fram till Liverpool lime street station bara en liten stund innan sista tåget till chester gick kl 23.. Aja...vi hann ju med det iaf. Var hemma runt midnatt (kl. 1 svensk tid)...tog en taxi hem från stationen. När vi äntligen var hemma så lagade vi lite nudlar för vi var hungriga, pratade lite snabbt med jamie och margaret, och sen var det sängen direkt.

Det har varit soligt, men kallt ute idag, och lika kallt var det i molloy där jag hade 2 gånger 2 timmar lektioner idag...alla satt bara och huttrade med jackor och halsdukar på. Lektionerna var helt ok dock...fick bland annat höra historien om kejsarens nya kläder, som dom flesta engelsmännen i rummet aldrig ens hört talas om förrut....(ibland undrar man vad man gör här egentligen...), och vi fick också lära oss hur man dansar vals (en annan sak jag redan visste)...
Nu ska jag sticka iväg till gymmet för att först gå på nåt som kallas för toning...vet inte riktigt vad det är för nåt...men det märker jag säkert =), sen efter det avslutar vi med en timme yoga.

House ikväll!!

Kommentarer
Postat av: Erika

ja du Hanna, vad lär du dig egentligen? ;)

2008-02-19 @ 14:14:50
Postat av: Challe

Du slipper iaf vara i jävla Sverige och trista gränna ;) muhahahaha!!
Och det kommer jag också snart få slippa, WEEEY!!! :D

2008-02-19 @ 15:16:25
URL: http://cizzim.blogg.se
Postat av: Challe

Hanna! Aldrig stavas aldrig med två L ;) Haha! :D Du kanske varit i England lite för länge? lol

2008-02-19 @ 15:17:41
URL: http://cizzim.blogg.se
Postat av: Hanna

Hahaha ja jag såg det nu...SHIT jag börjar bli engelsk!!! PANIK!!!!

2008-02-19 @ 21:08:23
Postat av: Challe

Hahaha, det är inget fel med att vara engelsk! Jag finner det ganska trevligt då och då faktiskt ;)

2008-02-20 @ 13:47:35
URL: http://cizzim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0