Chillin

Seminariet inställt idag, så jag början inte skolan förrän kl 14.30 idag...lite småsegt faktiskt...det finns ju inget kul att göra. Det är antingen att plugga eller glo runt på internet, hade iofs kunnat gå till gymmet, men känner mig lite lat idag så det blir att surfa runt på nätet. Om en stund kommer iaf tess hem, och sen ska jag sticka iväg till skolan för att snacka med Cox...hade tänkt gå dit igår, men pluggade hemma istället...när man väl är på plugghumör så får man passa på att plugga gärnet, utan några avbrott för då kommer man lätt av sig.
På tisdag har jag och Sandra bestämt träff iaf eftersom det inte blev nåt sist..det blir antingen SU eller den nya klubben som tydligen öppnats nu nere på stan...hade ingen aning om det förrän hon sa det...aja..det var ju på tiden...det var ju först tänkt att dom skulle öppnat redan i oktober eller november. Hoppas tess kan komma med, skulle va kul eftersom vi är dom ända svenskorna på hela skolan =)

Nu har jag betalat in pengarna för skidresan också...så nu är jag 3500 kr fattigare, men det är det värt. Ska verkligen bli kul. Längtar!!!! Som vanligt är jag beredd på att man kommer hem med gips och kryckor...lika bra att vara beredd på det värsta, olyckor händer ju så lätt i backen. AAAHH can't wait!!! Vill till Österrike NU!!!

Sen har jag ju en Kelly Clarkson-konstert att se fram emot. Den 14:e mars bär det av till Manchester med Tess och Jamie, ska också bli sjukt kul. Inte för att jag lyssnar så mycket på Kelly Clarkson, men hon är ju bra iaf, och jag har fått alla låtarna från hennes senaste album av jamie...måste ju kunna en del av låtarna, annars blir det ju inte lika kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0