Farfar kuggade =)

Jaha, vad står på schemat idag?

- Plugga (har prov på fredag)
- Gå till skolan och snacka lite med Coxie (om han är där idag)
- Handla mat
- Gå till gymmet (om jag hinner)
- Gå på lektion (Welfare politics med Coxie kl.18-19.30)
- Gå ut  Tess och Sandra (troligen SU bar)

Det skulle ju vara skönt med en promenad också...så fint och soligt väder idag, värsta våren.

Snackade med Jens en stund igår, och han sa att han nog kunde komma och hälsa på nån gång efter att mina lektioner slutat (18:e april)..han går ju fortfarande i skolan då, men tar nog lite ledigt i sånna fall. Och troligen så kommer jag nog inte hem förrän 16:e maj (även om min exam är 7:e maj) för tess slutar inte förrän veckan efter mig...och dessutom fyller Jamie år den 14:e, så det skulle va ganska kul att kunna fira henne. Skulle ju vara gött att komma hem direkt efter min exam, men mycket tyder på att jag stannar iaf. Jobbet kan vänta en vecka till. Men det blir ett par veckor då man inte har nåt att göra...Jens kommer ju nog iaf, och om det är nån som känner för att ta en tripp till chester så är det bara att säga till. Gratis boende =)

Längtar så till sommaren nu...vill jobba!!! Jag är en riktig Kaffestugan addikt känner jag =)

Det är inte långt kvar  nu tills det är påsk, kan knappt bärga mig! Jag drömde tom härom natten att jag åkte skidor i alperna. Och där träffade jag Kenny Bräck i värmestugan med...jag vet inte ens hur han ser ut, och jag fattar inte vad han gjorde där...aja, jag var skitduktig på att åka skidor iaf...önskar jag vore så bra i verkligheten hehe
Nästa vecka är det inga vanliga lektioner som gäller för då är det conference week, då måste jag gå på konferens på måndag, tisdag och onsdag, och sen är jag ledig resten. Det är jättebra för då hinner jag jobbamycket på mina uppsatser...börjar få lite smått panik nu...har så mycket att göra innan påsk.

Vad bra att farfar kuggade uppkörningen...inte för att det var någon större risk för att han skulle fixa det, men iaf...får se vad hans nästa steg kommer att vara. Sälja huset? Troligen inte...men man kan ju hoppas.

Kommentarer
Postat av: Annika

i´ll come to chester.. om jag inte jobbar för mkt d.v.s. :)

2008-02-26 @ 22:48:57
URL: http://annikaforssen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0