Gött att va ledig

Då var man ledig imorgon då...och sen sa min lärare att seminariet på torsdag är inställt =) Vilket betyder att jag är ledig ända fram tills kl 14.30 på torsdag. Niiiice!!!

Är du nöjd nu Challe? Jag ändrade det lilla stavfelet =) Grattis till Sterling förresten.

Ikväll blir det ännu en lugn filmkväll...den här gången är Zara med och gäckar framför dataskärmen...vilka datanördar vi är egentligen. Imorgon ska jag gå iväg till skolan på min lediga dag för att träffa min PAT, Dr Peter Cox. Han påminner faktiskt lite om Sid i Ice Age.
                                                      image86
Aja, ser inte direkt fram emot det...han är lite småskum.. men det får la gå. Ska väl ta och plugga en del imorgon med, blev ju inte att man pluggade så mycket när man var hemma...jag är nog lite för lättdistraherad hemma tror jag.

Men på lördag tänkte vi ta och göra nåt annat än att bara sitta inne på våra rum hela dagen.. Jag, Tess och Margaret, och kanske jamie tänkte ta och åka till manchester under dagen..men det blir nog liverpool istället. Verkar som att tågen går bättre dit från chester.

Kommentarer
Postat av: Challe

Mycket nöjd, tackar! :D Hahahaha!
Hehe, och tack till gratulationen! Nu har jag kommit in på alla förutom Bath, men det blir väl Portsmouth som planerat! ;D

2008-02-20 @ 13:48:27
URL: http://cizzim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0