Inget SU idag =(

Sandra var tvungen att ställa in ikväll...familjeproblem tydligen...Så här sitter jag istället och pluggar istället..Det låter ganska så tragiskt, men är nog rätt bra ändå..En hel pluggkväll extra innan jag åker hem. Jag säger nu att jag ska plugga mycket hemma, men jag vet innerst inne att det bara är prat och att jag kommer att hitta andra roliga saker att göra istället. Som att åka till Lager med Annika, Erika och Ida, åka över till ön och va med andrea, åka till tranås och prova ut skidor och pjäxor m.m

Aja, nu ska jag börja jobba på min uppsats till 'Introduction to world development' (IDS) där jag ska skriva om ett av the Millennium Development Goals (MDG). Det finns åtta goals som ska leda bort oss från fattigdom som man strävar efter att uppfylla till år 2015. Jag tänker skriva om målet att alla barn ska få en grundutbildning. Inte så kul att skriva om i bloggen kanske...men jag tycker det är intressant iaf...det är ju det som är huvudsaken.

Kommentarer
Postat av: Challe

Ska du inte umgås med mig också? :( Jag är ju din extra syster. Betyder jag inte lika mkt? :'(

2008-02-07 @ 23:30:05
URL: http://cizzim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0