Sååå glad att jag pluggar sociologi

Ni kanske undrar varför jag är så glad?! Jo det är så att jag kom precis hem från en lååång och tråkig dag i skolan...lite småtrött efter att ha tvingats lyssna på Dr Cox som bara babblar på i 2 timmar...aja iaf så satte jag som vanligt igång datorn för att kolla facebook, bloggar och IBIS. Det brukar inte stå så mycket kul på IBIS annars, men då såg jag att dom hade lagt upp schemat för sluttentorna..så jag kollade igenom det och kunde bara hitta en av mina kurser där....vilket betyder att jag bara har en exam...EN!!! Fatta vad glad jag blev!!! Ämnet är Welfare politics, och tentan kommer att äga rum på onsdagen den 7:e maj. Så antagligen åker jag hem på fredagen för att sen vara ledig enda tills början på oktober =) Nice surprise!

Jak er en micket klad hest!


Kommentarer
Postat av: alexandra

kul att du är glad då ju :)

2008-02-22 @ 16:18:27
URL: http://kaaht.blogg.se
Postat av: Erika

Ja, vad bra med flytthjälp!! Och nej, det finns ingen hiss, men det behövs ju inte heller eftersom den ligger i markplan hehe.
Vi får kika på den när du kommer hem om några veckor.

2008-02-23 @ 12:06:44
Postat av: Hanna

Hell yes!!! Delir mycket flyttjobb i sommar då, eller ja...jag flyttar ju inte in förrän i september, men ändå..

2008-02-23 @ 12:29:35
Postat av: Annika

congrats sis.
i guess ill be seeing you a lot this spring/summer then :P wiiiiiiiiiiie.. kaffestugan for life typ :)

2008-02-25 @ 14:57:37
URL: http://annikaforssen.blogg.se
Postat av: Erika

Haha addicted to Kaffestugan!!

2008-02-25 @ 17:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0