Som att vara tillbaka på mellanstadiet =)

Jag spenderade hela eftermiddagen och kvällen till att plugga inför provet i 'sex, scandal and society'...och när man kommer dit och får provet så ser man att det bara är 33 st falskt eller sant-frågor...alla tittar på varandra och kan inte fatta att det var allt. Mark sa att det skulle ta en timme att göra provet..men en kvart senare var alla klara...Det är väääldigt svårt att kugga på den här...den som har pluggat lite grann klarar det lätt.
Mark är för snäll =)

Igår var också barnsligt enkel...på seminariet pratade vi bara om vad som behövs i ett välfärdssamhälle...ganska enkelt...det hör ju bara till allmänbildningen....men som vanligt är det typ ingen av engelsmännen som vill prata...så det var bara jag och Rachel som var med i diskussionen. Sen på eftermiddagslektionen så pratade vi om sydamerika..och då delades vi upp i 6 grupper (dom räknade som man gör på typ mellanstadiet..alla får ett nummer som man ska komma ihåg osv.) sen fick varje grupp ett land var (min grupp fick Venezuela) sen fick vi gå iväg i 45 min och hitta information om landet, göra en overhead på det samt en målad karta av landet. Sen skulle vi presentera det för resten av gruppen...jag hade oturen att hamna i en grupp där alla var rädda för att prata inför grupp...så det slutade att jag fick säga allting...aja...jag har inget emot det...tycker att det är ganska roligt faktiskt. Man vande sig väl av med sin rädsla på Grennaskolan där vi fick hålla presentationer typ varje engelskalektion...antar att man får tacka jessica för det =) Det var en rolig dag iaf, inte bara att sitta och lyssna på en lärare som bara maler på i flera timmar i sträck. Det får jag sen i eftermiddag iaf, för då har jag lektion med Cox..och han om nån gillar att mala på...han är fan värre än vad janne hallgren var..

Jag vet...tråkigt med bara skolsnack..men det händer inget annat här...skolan går före nöjet, och då blir det inte att man går ut, eller hittar på annat så ofta...innan påsk händer det inget kul...så ni får stå ut=)

Tess var rolig igår med hehe..hon skrev ett sms till mig igår där hon skrev 'Ha ha, jag har sett sid! :D' och sen när hon kom hem så sa hon att hon hade börjat skratta åt Cox...medans han fortfarande var där. Han måste ju trott att hon var helt galen eller nåt. Jag hade tyckt att det var konstigt iaf. hehe kul att det inte bara är jag som tycker han är lik sid =)

Annika och Challe planerar att eventuellt komma hit sista veckan innan jag åker hem=D Kommer dom så ska vi ha så fett kul. I sånna fall kommer dom den 12:e maj, och min sista exam är den 13:e..så efter det så kan man bara ha kul, och då får man kanske lite hjälp att flytta ut *blink* *blink*
Sen ville ju Jens komma nån gång med =D Trots exams så kommer det bli en riktigt bra vår =D

Kommentarer
Postat av: Challe

Jag hoppas verkligen att vi kommer! vore så fruktansvärt roligt!! :D :D

2008-02-29 @ 14:58:39
URL: http://cizzim.blogg.se
Postat av: Annika

hehehe ja vi kommer.. ! frågan är
när.. kanske blir tidigare, beroende på jobb och lite så.

2008-02-29 @ 16:28:27
URL: http://annikaforssen.blogg.se
Postat av: Erika

Jag vill också komma!! Fan att jag inte har några pengar över.. sååå suuuurt!

2008-03-01 @ 11:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0