Fixat boende

Nu verkar det som att vi kommer att ta den trean som vi valde från början...och som vi också skrivit kontrakt på. Vi kunde inte hitta någon fyra som passade...så stackars Margaret ska nu försöka hitta nåt annat ställe att bo på. Synd att hon inte sa nåt innan jul för då hade vi lätt kunnat hitta nåt bra...men nu är typ allt taget...bara dom väldigt dyra, eller dom väldigt skabbiga lägenheterna kvar. En bra sak med det här är iaf att vi inte behöver hitta nåt nytt nästa år...det hade vi behövt göra om margaret hade bott med oss..hon har ju bara ett år kvar.

Lilla syster verkar inte ha det så lätt just nu..kan inte alla bara hålla sig utanför och låta dom lösa det här själva? Håll era åsikter för er själva.

Om drygt en vecka kommer jag hem igen...är hemma i en och en halv vecka. Känns som att den här terminen kommer att gå sjukt fort. I like!!

Erika var är du någonstans? Försökte ringa...men du var inte hemma...Aja...försöker sen igen.

Kommentarer
Postat av: Annika

thanks for your support hannapee. men jag tror att allt verkar lösa sig nu. jag hoppas på det iaf.
ska träffas nån gång snart och reda ut allt iaf, såå ah.. im gonna be OK.
gött med lägenheten btw. ska bli nice sen när man kan komma dit och hälsa på :)

2008-01-30 @ 17:06:29
Postat av: Erika

Haha, men du fick ju tag på mig till slut. :) Men gud vad ont i halsen jag har!! Ska inte prata mer på hela dagen. Bara leva på halstabletter..

2008-01-30 @ 17:36:46
URL: http://whatshappeningtome.blogg.se
Postat av: Andrea haglund

hej HANNA! skönt att det ordnade sig med lägenheten! blir det 3 stycken nu då som bor där hoppas att allt är bra med er! puss andrea

2008-01-30 @ 22:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0