Göra idag?

Då har det redan gått en vecka sen jag kom hit efter jullovet. Och vad har jag åstakommit den här veckan? Typ ingenting alls...förrutom den där uppsatsen jag skrev färdigt i måndags...men annars har jag bara gått på mina lektioner och sen gått ut och festat. Har gått ut hela 4 gånger den här veckan...det är ju nästan rekord tror jag. Igår fyllde Bine 23 och då hade hon en födelsedagsfest som började hemma hos henne där vi umgicks, lyssnade på musik och åt chili con carne. Senare på kvällen tog vi en taxi ner till stan för att sen ta oss till en bar som heter Telfords. Det var ett jättemysigt ställe som ligger jättenära där jag bor. Varför har vi inte gått dit tidigare? När vi kom dit var det ett Reggaeband som spelade live. Snacka om skön stämning.
Tog det lugnt med drickat, men jag lyckades få Craig till att tro att jag drack mer än jag gjorde. Han tjatade på mig att jag måste dricka mer bara för att han gjorde det...men det får han lida av idag hehehe

Planerar att börja skriva så smått på en av mina uppsatser...får se om det ens är möjligt att börja skriva på nån...nästa deadline är ju inte förrän 12:e mars. Så det är inte ens säkert att jag fått någon uppsatstitel än..men det går att kolla upp.

I fredags skrev jag på kontraktet för nya lägenheten till nästa år. Jag valde att ta det minsta rummet. Therese ville helst ha det mellersta rummet, och Jamie kunde ta vilket som, så jag fick välja mellan det minsta rummet eller ensuit-rummet. Jag känner att ensuit-rummet skulle vara lite stort för mig, och jag har inget behov av att ha en egen toalett heller. Plus att det minsta rummet är billigast. Det kan ju inte vara allt för litet eftersom det har en dubbelsäng. Det blir nog bra det här.


Kommentarer
Postat av: Erika

Så du slapp äta tysk mat då, det var ju bra det :)

2008-01-20 @ 19:02:56
URL: http://whatshappeningtome.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0