Irriterad

Jamie har fortfarande inte svarat...vi har ringt flera gånger och skickat två sms..plus skrivit till henne på facebook...men inget svar. Så om hon inte hört av sig tills imorgon så ska jag gå till Abbey rentals och bryta kontrakten, och sen kolla på några lägenheter med Margaret istället. Vill Jamie vara med så får hon höra av sig.
*sur*

                                                                      Heath Ledger 
                                                                      Rest in Peace
image85

Kommentarer
Postat av: Andrea haglund

hej hej hanna! hoppas verkligen att det löser sig med lägenheten nu! och att ni får tag i jamie. i morgon åker jag till örebro slott med ekengaard o festar det ska bli kul! o nästa helg ska vi tapetsera i mitt rum!! visst e det fruktansvärt hemskt med Heath Ledger fattar inte att det är sant!! men men hoppas att du har det bra o kul nu när ni är tillbaka i chester pussar o kramar Andrea

2008-01-24 @ 22:54:31
Postat av: Anonym

HannaPeee.. kom igen, var är du?
har ringt dig massa under helgen, vet att du är i london.. men sist jag kollade så funkade telefoner i london med. call me!!

2008-01-27 @ 21:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0