London

Vi hade en jättemysig helg i London hos Anders, Margaret och lille Connor, 1 år. Även fast dom bor en bit från själva London (Surbiton, Surrey) så tog Tess och jag mig in till centrum på lördagen för att gå på 'The aquarium', men kön var sjukt lång och det skulle ta oss timmar att ens komma in...Så istället tog vi oss till Hard Rock Café där vi käkade lunch (efter en lååång väntan)...men vi fick till slut ett bord. Vi gillade verkligen stället...skön atmosfär, trevlig personal, god mat och bra musik. När vi ätit färdigt så gick vi till Hard Rock shoppen så klart, som ligger aldeles jämte caféet. Shoppade upp en del pengar där och sen gick vi vidare till Harrods. Där köpte Tess en liten födelsedagspresent till Elin, och när jag säger liten så menar jag LITEN...nåt större har ju en normal människa inte råd med. Ganska imponerad över mig själv faktiskt för att jag kunde hitta till Harrods över huvud taget..Har ju bara varit där en gång innan och det var för ett och ett halvt år sen.

Söndagen var lite lugnare, vi tog en promenad in till Kingston med Anders och Connor. I kingston mötte vi upp Margaret som hade varit hos frisören på morgonen. Dom tog oss till en hamburgerrestaurang som hade jättestora, men dock så goda hamburgare.

Resten av tiden spenderade vi genom att leka med Connor. Han har växt jättemycket sen vi såg han sist i Maj. Nu har han lärt sig gå...så han är aldrig still...bara leker och skojar hela tiden...en riktig liten pajas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0