Nästa deadline i Mars =)

Nu kan jag slappna av och bara ha roligt i flera veckor. Hade en deadline tills idag som jag så klart skickade in i tid. Jag är så duktig. Jag tror jag slog min rekordtid i att skriva uppsats. Klarade att skriva 1500 ord på bara 5 timmar. Och jag fick tom tid över till att gå ut på två pubar och sen RB's. Iofs så fick jag gå upp i hyffsad tid imorse för att skriva det sista. Jag och Therese har hela tiden gått och trott att vi var dom enda svenskarna på hela skolan...men det visade sig igår att vi hade fel. På RB's träffade vi en svensk tjej som heter Sandra, och hon har gått och trott att hon var den enda svensken...och dessutom så trodde hon att hon var en av två internationella elever på hela skolan. Fattar inte hur hon lyckats undvika att träffa på tex en av indierna...dom är verkligen överallt.

Ikväll blir det lektion kl 6 som alltid på tisdagar...det är lite smått störande faktiskt. Men det är ju iaf Brian som håller i den så då är det lugnt. Efter lektionen så sticker jag och Tess till gymmet...måste verkligen skärpa mig nu...ska försöka träna så ofta jag kan. Nu har jag ju en skidresa att tänka på med...då måste man va fit om man ska palla med att åka skidor hela dagarna.
 
Ska skriva kontrakt på den nya lägenheten på fredag=)


Kommentarer
Postat av: Annika

congrats´ HannaPee :)
jag vill också gå på RB´s igen. it was nice.
hehe, jag och challe kommer säkert öve ri vår nån gång för lite shopping och RB´s.

2008-01-15 @ 19:24:18
Postat av: Challe

Lätt att vi kommer över! ;)

2008-01-16 @ 14:11:50
URL: http://cizzim.blogg.se
Postat av: Erika

Jag med! :)

2008-01-16 @ 14:59:53
URL: http://whatshappeningtome.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0