Power yoga, skidor, och hästar

Ikväll gick jag, therese, margaret och zara på nåt som heter power yoga..jag har gått på det en gång innan i ödeshög..men jag hade glömt bort att det kunde va så jobbigt. Alla tyckte det var roligt, så vi sa att vi ska försöka göra det varje onsdag. Sportcentret ligger ju skitnära, och dom erbjuder en massa olika klasser. Jag ska nog gå dit på fredag igen för att gå på dans..vet inte vad det är för slags dans, men det får la bli en överraskning.

Mamma hade tydligen kollat runt lite ang skidhyra, ska ju till österrike i påsk...och då såg hon att man kan hyra skidor i tranås...för endast 400-450 kr per vecka, vilket är halva kostnaden mot vad det kostar att hyra skidor på plats. Så det blir det jag får göra. Nice att kunna spara lite pengar.

Andrea och hennes mamma messade mig förut och frågade om jag skulle vilja vara med och hyra en häst i sommar. Det skulle vara så sjuuukt kul... Jag kommer ju inte att kunna komma över till ön varje dag eftersom jag jobbar...men jag hinner ju dom dagarna som jag inte jobbar heldag. Ofta kan man ju inte rida mitt på dan på sommaren ändå. Så även om andrea bestämmer sig för att inte jobba på berget i sommar så träffas vi ju ofta ändå. Therese ska ju också hyra häst i sommar, hon erbjöd mig en stallplats där med...men eftersom jag inte har nån egen bil så skulle det bli lite svårt. Det är så mycket enklare att ta sig till ön. Ska ringa andrea imorgon efter mitt seminarie.

Föresten andrea, när ska du ta och skaffa blogg?

Saknar er alla där hemma i Svea Rike, men snart kommer jag hem igen, och då är friden slut Moahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0