Regnland

Helst skulle jag vilja stanna inomhus hela dagen idag för det är grått, kallt och regnigt ute.. Men jag måste gå ut sen iaf. Gick ut igår med Therese. Det blev ett par drinkar hemma, sen gick vi till 'Red Lion' där vi träffade Zara, Sarah, Jemma, Astrid, Tim, och en annan tjej som jag inte kommer ihåg vad hon heter. Efter en stund drog jag och Therese vidare till närsta ställe..men först skulle vi ta ut lite pengar, men då tog bankomaten mitt kort även fast jag är helt säker på att jag slog rätt kod =( Så jag måste gå till banken sen och klaga lite...men jag tror jag väntar lite i hopp om att det ska sluta regna...Men risken är ju rätt stor att jag kommer att bli blöt iaf...Aja, efter bankomaten gick vi till 'Off the Walls' och sen till 'Revolution'. Sen blev vi trötta och gick hem.

Jag hade ett seminarie imorse som jag verkligen ville gå på för jag hade förberett mig så bra inför den...men min väckarklocka måste ha haft fel inställning eller nåt för den ville inte ringa. Så jag vaknade kl 10.10 och seminariet började kl 10...Lite smått irriterande tycker jag. Jag brukar alltid använda min mobil som väckarklocka, men den hade Therese över natten...vet inte riktigt varför hon behövde den...men men...Jag borde nog lära mig hur den riktiga väckarklockan funkar...

Nu regnar det inte längre..så nu kan jag gå till banken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0