Thank God for AC

Kom precis hem från jobbet. Jobbade med Challe hela morgonen. Och Tompa som flängde runt lite hur som helst. Känns som att vi hade en väldigt produktiv dag även fast vi knappt hade några gäster. Vi handdiskade bla alla te och kaffekoppar samt alla glasen för dom ville inte bli rena i diskmaskinen, även fast diskmaskinskillen var där och bytte ut tvättmedelspumpen. Men nu ska det funka iaf. Sen fick vi tompa till att fixa nya telefonlistor eftersom dom gamla verkligen var gamla...jag stog liksom som kioskpersonal och hade hunnit byta nummer tre ggr..han fixade också nya lappar att sätta upp för gästerna. Bla en 'Endast personal'-lapp sattes upp på dörren...nu kan dom bara inte missa den. Och han köpte en massa plastglas till våran fina vattenstation som vi fixade igår. Vi är så smarta tycker jag =). Men det bästa av allt var ändå när Tompa kom upp med AC:n. Så jävla gött. Nu är det rent av skönt att stå och göra mackor under varma dagar. Vi fick också besök av polisen en stund på eftermiddan. Inte för att vi hade gjort nåt dumt..men för att dom var varma och sugna på glass. Stog och tjatade lite med dom ett tag innan dom drog vidare. Då har man gjort gott intryck på polisen också..känns bra =)

Imorgon är jag ledig hela dagen, och då ska jag först bara bada i poolen och slappa fram tills typ kl 3 då jag och mamma ska in till veterinären med lilla Bosse. Dom ska röntga och testa honom angående hans epilepsi. Och förhoppningsvis kan han få medicin för det. Hoppas!

Kommentarer
Postat av: Challe

Du glömde berätta om Achbar, Nils och Kurt!

2008-06-02 @ 17:18:22
URL: http://cizzim.blogg.se
Postat av: Fransman

Polisen körde hela vägen upp till Gränna bara för köpa glass! haha...

2008-06-02 @ 21:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0