Boot camp

Idag har man haft fullt upp fastän jag inte hade några lektioner idag pga konferensveckan.

- Vaknade kl 9 och käkade frukost
- Gick ut på en skön promenad i solen med Tess
- Kom hem och gjorde lite magövningar
- Käkade lunch
- Gick bort till skolan för att gå till biblan och snacka med Sam...blev en snabb kaffe i Binks med
- Kom hem, tog en joggingrunda på muren (ca 2.5 km)
- Gjorde några fler magövningar
- Käkade mellanmål
- Stack till uni och gymmade i 45 min
- Käkade middag

När man skriver upp allt så här så låter det som att man inte gjort annat än att äta och träna...men nu ska jag bara ta mig en dusch, sen ska jag plugga i ett par timmar..sen blir det att se på en film med Tess som avslutning. Kommer nog sova gott inatt iaf...om inte folk kommer hem från krogen och skriker som dom brukar..

Det blir nog att man fortsätter att träna hårt hela helgen...vill ju vara lite i form till skidresan, så att man fixar att vara i backen hela dagarna. Kommer nog att ha en skön träningsvärk dom kommande dagarna =) Nej nu är duschen ledig, så dit bär det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0