Conference week

Då var conference week här...får lyssna på en massa olika föreläsare från alla möjliga ställen i uk. Temat är subcultures.. Började väldigt segt med att en snubbe snackade i en timme om nåt fotbollslag från london...det var sjuuukt tråkigt för han snackade typ bara om hur deras lagtröjor hade ändrats med tiden...nästa föreläsning var lite bättre, men fortfarande trist...däremot efter lunchen så var det en ung tjej som snackade om psychedelic trance..den timmen bara flög iväg. Det blir nog roligare imorgon för då har Cox den första föreläsningen, och brian har andra...får hoppas att den tredje människan är en bra talare också.

Aja, ikväll kanske jag hänger med maggie ut på puben en sväng med hennes kompisar...men jag tror inte att jag hänger med ut sen efter det för jag börjar skolan tidigt imorgon och kommer att sitta på föreläsningar konstant fram till kl 3...och dessutom är jag inte så haj på att gå på Rosies (RB's) längre för det är alltid samma musik där...och sen ser alla precis likadana ut...det gäller iofs hela england och inte bara rosies...roligare att gå ut nån gång då och då istället för att gå ut flera gånger i veckan...man tröttnar ju så lätt liksom...vi har ju inte så himla många ställen att välja mellan....många barer, men inte så många dansställen... Borde sticka iväg och träna egentligen...men jag vet inte...får jag tråkigt sen kanske jag gör det sen. Måste ju vara fit tills skidresan...får försöka lite hårdare helt enkelt..har ju inte så lång tid på sig nu innan vi åker.

Nu ska jag snart gå och hjälpa tess att välja kläder och fixa håret, för ikväll kommer adam hit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0