Foam party is the shit

Den som ännu inte har varit på nåt skumparty har missat nåt. Det var sjukt kul och man blev jätteblöt och skummig. Stannade doch inte så länge för man fick i sig lite för mycket såpa i både mun och ögon..Gick blöt och huttrande hem i kylan redan vid kl 12..tog en, tyckte jag, ordentlig dusch och gick och la mig...Bara det att när jag vaknade i morse hade jag fortfarande kvar en massa torkad såpa i håret...så det stog rätt upp. Så det var bara att hoppa in i duschen igen och försöka igen...roligt såg det ut iaf...borde ha tagit kort...faaan gandalf..

Aja, nu är jag typ klar med uppsatsen iaf...ska försöka lägga dit ett par meningar till sen efter lektionen...det är på gränsen att det är för kort...godkänd längd..men man vill ju verka lite ambitiös också.

Usch jag kommer nog bli blöt sen för det är vääääldigt mörka moln ute nu...suck...får ta fram paraplyt kanske.

..en minut senare...

Jaha nu regnar det...great...varför var jag tvungen att flytta till regnland för??? haha jag är kanske lite självdestruktiv av mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0