Foam party?

Ikväll är det skumparty på rosies, hade tänkt gå med tess och sandra...men nu vet jag inte hur det blir..sandra var visst sjuk och kan inte gå, och tess har typ panik över sin labbrapport som ska lämnas in den här veckan så hon visste inte heller om hon kunde gå...vi har redan betalt £5 var för biljetterna..så vi sticker nog dit en stund iaf och blir lite blöta.. Just nu sitter jag och skriver på min uppsats som har deadline på onsdag...hade planerat att ha varit färdig med den för lääänge sen...men jag och planering går inte direkt hand i hand...inte när det gäller skolan iaf.

Gick upp i hyffsad tid imorse för en gång skull..duschade, käkade frukost i lugn och ro...och sen medans jag väntade på att jag kunde gå iväg till min lektion så tänkte jag att jag kunde fördriva tiden med att titta min mail...och det var tur att jag gjorde det för där stog det att lektionen var inställd....vilket betydde att jag kunde stanna hemma och jobba på uppsatsen i några extra timmar innan andra lektionen.

Nu är det lite mer liv i huset igen för Zara har kommit hem...helgen har varit väldigt tyst för det har bara varit jag tess och sarah hemma...och sarah är inte så särskilt social av sig..inte mot oss iaf. Jamie är i london och kommer hem på onsdag, och maggie har varit i liverpool med kören...men nu är alla utan jamie hemma iaf.

Om en vecka fyller jag år..och jag kan inte komma på nåt bra jag önskar mig...jag har redan allt jag behöver till skidresan, och det är ju inte så lätt att köpa nåt till nya lägenheten för då måste man ju kunna transportera över det hit...jobbigt... Det blir nog inget firande av st patricks day heller...vet inte ens om dom nya ägarna kommer att ha det...men det är nog inte så kul i år eftersom inte jesper jobbar kvar..och nya ägarna verkar inte så roliga heller...men vi får la se...om dom har nåt firande över huvud taget så får man väl kanske gå dit och se om nåt kul folk är där.

På fredag är det Kelly Clarkson-konsert i manchester med tess och jamie iaf =) Det ska bli kul..fast jag kan inte alls många av låtarna...får försöka lära mig några av dom i veckan... Zara fyller år på fredag så det är lite synd att vi inte är hemma så vi kanvara med och fira henne då, men vi sa att vi får ta och gå ut tillsammans när vi kommit tillbaka efter påsk.

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Ja, men vi får la gå ut iaf, oavsett st pat eller ej, för vi måste ju fira dig (notera mitt fina rim..hehe..) Men shit, det är ju verkligen inte lätt att köpa nåt åt dig. Det kommer säkert sluta med att jag köper en liten ful porslinshund på second hand i brist på annat :P

2008-03-11 @ 11:08:26
Postat av: Annika

hm visst ja, present till dig ja.. hm.. great.
har du verkligen ingen aning om vad du vill ha??
hm fast jag kanske har en idé ändå. :)

2008-03-11 @ 11:43:17
URL: http://annikaforssen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0