Vill inte till Chester...vill tillbaka till Österrike

Det sista jag vill nu är att åka tillbaka till Chester...då måste mann ju faktiskt ta tag i sitt liv igen och faktiskt börja plugga igen....Jag kom hem igår kväll efter att ha spenderat en hel vecka i Österrike och åkt skidor i Alperna. Det kändes tungt att åka därifrån i torsdags kväll...men förhoppningsvis blir det samma resa även nästa år. hoppas hoppas!!!! Andrea håller på att skicka över alla bilderna via msn nu...men det tar lite tid så bilderna kommer väl upp på bloggen imorgon eller nåt. Man kan verkligen säga att vi åkte skidor i alla möjliga tänkbara väder...storm, kyla, sol och tö...men det hindrade inte oss från att spendera minst 8 timmar i backen varje dag. Så nu har man en fin goggle tan efter skidglasögonen...röd och fin från näsan och neråt lol..fjällar gör man med.

Idag körde jag och mamma in till Tranås för att lämna tillbaka hyrskidorna, men så gick vi in till expert för att kolla efter en digitalkamera till mig för att min gamla varit på nedgång länge nu..så det var dags för en ny. Dom hade inga jag gillade där så vi bestämde oss för att ta en sväng in till stan istället. Tog vägen förbi aneby och via huskvarna...inte nån väg man tar varje dag precis.. Vi åkte först till media markt där det var helt knökafullt med folk, och vi kunde inte fatta varför alla människor var där just idag...tänkte att det var löning eller nåt...men när vi kom in i affärn så fattade vi....Charlotte Perelli var där och spelade...typiskt tänkte vi, så vi kollade lite snabbt vad dom hade för utbud, och sen drog vi vidare till A6 för att kolla på elgiganten och siba..men ingen av dom hade nåt jag ville ha så vi åkte tillbaka till media markt där jag hittade en liten kamera jag fastnade för...då hade iaf en stor del av folket lämnat butiken. Patrik Isaksson skulle också spela där, men vi hann gå innan det var hans tur....aja, man fick ju se en kändis iaf.

Emme har visst fått en liten son med, det blev en liten Noah. Sååå söt! Grattis Emelie och Andreas!

Kommentarer
Postat av: Annika

haha jag veeet, du borde kanske veta vem det är egentligen. men nej jag har ingen bild.... än :)
men det kommer nog. och han är inte alls teknisk eller nåt. har inte ens msn eller facebook så det finns inga bilder att hitta heller. sorry :P

2008-04-03 @ 14:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0